SuperOptyk na iPada


Niezmiernie miło nam poinformować Państwa, że od marca 2020 roku dostępna jest aplikacja SuperOptyk na iPada.
Aplikacja ta umożliwia:
- wprowadzanie nowych zleceń na okulary i soczewki kontaktowe,
- podpisywanie zleceń przez klientów i wysyłkę podpisanego zlecenia na adres e-mailowy klienta,
- odbiór zlecenia wraz z możliwością podpisania odbioru przez klienta,
- podpisywanie zgody na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych (RODO + zgody marketingowe) wraz z przesłaniem podpisanego formularza do klienta,
- wszystkie podpisane dokumenty (zlecenia, odbiory zleceń, RODO) są zapisywane w bazie danych programu SuperOptyk i można je w dowolnym momencie otworzyć, sprawdzić, wysłać, itp.
Dzięki tej aplikacji można wyeliminować dokumentację papierową i zastąpić ją elektronicznym obiegiem dokumentów.
Poniżej prezentujemy kilka zrzutów z ekranu z aplikacji SuperOptyk na iPadzie.
Na końcu tego artykułu znajduje się odnośnik do sekcji z pytaniami i odpowiedziami.


Po uruchomieniu aplikacji na tablecie pojawia się ekran powitalny. Aplikacja nawiązuje połączenie z programem SuperOptyk, który uruchomiony jest na komputerze PC i pobiera listę użytkowników.



Po poprawnym zalogowaniu się zostaje wyświetlona lista wszystkich aktywnych zleceń na okulary i soczewki kontaktowe (nowych oraz gotowych do odbioru).



Po kliknięciu na opcję Otwórz zlecenie użytkownik może edytować treść istniejącego zlecenia. Formularz zlecenia jest praktycznie identyczny jak ten, który znacie Państwo z programu na komputery PC.



W przypadku otwarcia zlecenia na soczewki kontaktowe formularz edycji zlecenia wygląda nieco inaczej.




Zarówno w przypadku zlecenia na okulary jak i soczewki kontaktowe w dolnej części formularza znajduje się przycisk "Pozostałe opcje>", dzięki któremu uzyskujemy dostęp do pozostałej części zlecenia.



W dolnej części formularza znajdują się opcje:

- "Drukuj" - po kliknięciu tej opcji zlecenie jest drukowane tak samo jak w głównym programie SuperOptyk,
- "Upusty" - opcja ta otwiera wprowadzenie upustów i refundacji do zlecenia
- "Odbiór" - opcja ta umożliwia zaznaczenie, że klient odebrał zlecenie,


- "RODO" - opcja służy do podpisania przez klienta zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych, zgody na marketing, itp.



Dodatkowo aplikacja została wyposażona w funkcję Przymierzalnia, która służy do zrobienia serii zdjęć klientowi podczas przymierzania opraw. Jest to opcja dla klientów, którzy niezbyt dobrze się widzą się w lusterku, gdy zdejmą swoje stare okulary oraz dla takich, którzy nie mogą się zdecydować i chcą zobaczyć wszystkie opcje na koniec przymierzania. Po wykonaniu serii zdjęć klient może założyć swoje stare okulary i obejrzeć się na zdjęciach. Po zakończeniu przymierzania wystarczy kliknąć na opcję "Wyczyść" żeby usunąć wykonane zdjęcia z pamięci aplikacji.




Oprócz tego do aplikacji dodano opcję "Magazyn opraw", w której można błyskawicznie sprawdzić cenę i dostępność opraw w magazynie.




Kliknij w opcję poniżej żeby zapoznać się z pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi aplikacji SuperOptyk na iPadzie. Pytania i odpowiedzi - SuperOptyk na iPadzie

Kontakt

Optisoft sp. z o.o.

ul. Stefana Żeromskiego 22, 62-020 Swarzędz

510 900 579

superoptyk@superoptyk.pl